تعمير ماشين لباسشويي وايت هاوس

وبلاگ تعميرات لوازم خانگي

تعمير ماشين لباسشويي وايت هاوس

۵۷ بازديد

تعمير ماشين لباسشويي وايت هاوس

با توجه به اين نكته كه محصولات در ايران بسيار محدود هستند و يك برند امريكايي هست بنابراين تعمير و سرويس اين محصول كار اساني نيست. از سختي هاي ان به اين دليل است كه لوازم يدكي اين محصول در ايران بسيار به سختي يافت مي شود البته اين مشكل براي تنها تعميرگاه هاي غير مجاز و شخصي است اما براي نمايندگي ديجيتال سرويس اين موضوغ سال هاست كه حل شده است . اين نمايندگي با شبكه بزرگي از تامين كننده هاي قطعات يدكي محصولات امريكايي در ارتباط بوده و مي تواند خرابي هاي و قطعات مصرفي مصرف كنندگان اين محصولات را در كمترين زمان ممكن تهيه و نصب كند.

اولين نمايندگي مجاز تعميرات لباسشويي وايت هاوس

ما به عنوان نمايندگي مجاز تعميرات ماشين لباسشويي وايت هاوس مي توانيم انواع خدمات تعمير را به شما در سراسر ايران ارائه دهيم. همچنين اگر شما به تازگي اقدام به خريد محصولات وايت هاوس كرده ايد مي توانيد از مزاياي كارت گارانتي ان كه معتبر است استفاده كنيد در غير اينصورت مي توانيد با تماس با كارشناسان ما از خدمات انان بهره مند شويد و از قطعات اصلي اين محصول استفاده كنيد.

خرابي ها و تعمير لباسشويي وايت هاوس

با توجه به اين نكته كه اين محصولات در ايران بسيار محدود هستند و يك برند امريكايي هست بنابراين تعمير و سرويس اين محصول كار اساني نيست. از سختي هاي ان به اين دليل است كه لوازم يدكي اين محصول در ايران بسيار به سختي يافت مي شود البته اين مشكل براي تنها تعميرگاه هاي غير مجاز و شخصي است اما براي نمايندگي ديجيتال سرويس اين موضوغ سال هاست كه حل شده است . اين نمايندگي با شبكه بزرگي از تامين كننده هاي قطعات يدكي محصولات امريكايي در ارتباط بوده و مي تواند خرابي هاي و قطعات مصرفي مصرف كنندگان اين محصولات را در كمترين زمان ممكن تهيه و نصب كند.

باز و بست نشدن در ماشين لباسشويي وايت هاوس

علت هاي متنوعي براي اين نوع خرابي مي تواند باشد كه از اين علل مي توان به مواردي همچون ، خرابي قفل درب ،طراز نبودن ماشين لباسشويي، خرابي ميكروسويچ ، خراب بودن برد الكترونيكي اشاره كرد كه بهتر است براي بررسي دقيق از كارشناسان ان كمك گرفت.

خارج شدن كف از درب ماشين لباسشويي هنگام كار كردن

براي يافتن علت اين مشكل ، شما بايد واشر درب لباسشويي خود را چك كنيد و از سالم بودن ان اطمينان حاصل كنيد همچنين ممكن است ايراد از كاربر باشد به اين ترتيب كه يا ممكن است لباس با حجم زيادي داخل لباسشويي گذاشته است و يا از پودر دستي در اين نوع لباسشويي استفاده كرده كه ممكن اين مورد اتفاق بيافتد.

لباسشويي البسه را به خوبي ابگيري نمي كند

اين مورد ممكن است به خاطر خارج شدن شلنگ تخليه از جاي خود باشد. يا از مسدود بودن لوله تخليه باشد .همچنين محل اتصال شلنگ ورودي اب بين شلنگ و شير اب و شلنگ و دستگاه را چك كنيد. و تمام شلنگ هاي خارجي را چك كنيد كه يه وقت سوراخ نشده باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.